Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΗ ΔΗΜΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΠΣΑΝΑ


"Καλησπέρα συνάδελφε .σας γράφω  Με αφορμή το δημοσίευμα για το όνομα μου .
Ήθελα να σας πω πως έκανα ένα αίτημα προ σχεδόν 25 ημερών για να παρακολουθήσω από κοντά ένα συμβούλιο της ΕΠΣΑΝΑ . Και έπραξα το αίτημα αυτό γιατί γνωρίζω πως το καταστατικό προβλέπει κλειστά συμβούλια . Είναι κακο ; Έκανα κάτι μεμπτό; Είναι παράνομο ένας δημοσιογράφος να παρακολουθήσει από κοντά ένα συμβούλιο ;
Ούτε Πήγα να μπω με το ζόρι ( ούτε καν παρευρέθηκα σήμερα στα γραφεία ).
από όσο θα ξέρετε καλύτερα από εμένα ( καθότι πιο παλιός και πιο έμπειρος δημοσιογράφος ) είθιστε να ζητάμε εγγράφως άδεια τόσο στις ενώσεις όσο κ στην ΕΠΟ ( που για σχεδόν 20+ χρόνια έκανα το ρεπορτάζ της ) .
Επίσης , γνωρίζοντας το ποσό ανούσιο είναι το αίτημα μου ( σε σχέση με τα σοβαρά θέματα της ΕΠΣΑΝΑ ) δεν ήθελα να απασχόλησω το συμβούλιο με ψηφοφορίες και γι αυτό το έστειλα προς την εκτελεστική επιτροπή ( έτσι ώστε να αποφασίσει σε 2 λεπτά μιλώντας μεταξύ τους από στο τηλέφωνο )
Αυτά προς ενημέρωση σας γιατί μπορεί να σας τα έχουν μεταφέρει αλλιώς σπιλώνοντας έτσι το όνομα μου κ την ιδιότητα μου .
Ευχαριστώ
Συναδελφικά Άκης Δημακός

Σ.Σ πραγματι ειχε καταθεσει αιτημα στις 23/32018 στην γραμματεια της ΕΠΣΑΝΑ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου