Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Φ.ΛΙΓΚ Ο ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ ΕΠ[ΕΙΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΕ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΡΙΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΡΕΦΕΡΥ ΚΑΙ ΕΞΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ Φ.ΛΙΓΚ

TΩΡΑ που ηταν στα καλυτερα του από φυσικη κατασταση και συμπληρωνε εξη χρονια στην φουτμπώλ λγκ η κακοτυχια κτυπησε τον Κατερινιωτη διαιτητη Πανο Συμεωνίδη Η μαγνητικη που εβγαλε στην μεση του εδειξε ότι εχει προβλημα με δυσκοκοιλες και επιβαλεται να διακοψει κάθε αγωνιστικη δραστηριοτητα γιατι κνδυνευει να μην μπορει να περπατησει αν δεν μπεις το χερουργειο για  να κανει όχι ένα αλλα τρια χειρουργεια
ΕΤΣΙ υποχρεωθηκε να διαλεξει την υγεια του και να αποσυρθει από την διαιτησια  στελνοντας επιστολη στην ΚΕΔ και στην ΕΠΣ Πιεριας ότι αποχωρει  από την ενεργο δραση σε μια περιοδο που προετοιμαζονταν σκληρα για το τεστ μαζι με τον διεθνη βοηθο Δαμιανο Ευθυμιάδη και τον βοηθο Κωστα Βρουζο που τωρα αναγκαστικα τους εγκαταλειπει όπως και το γηπεδο της Κατερινης οπου γυμναζονταν σε καθημερινη βαση
Ο Συμεωνίδης είναι στρατιωτικος από τα καλυτερα παιδια του χωρου εντιμος με αδαμαντινο χαρακτηρα και είναι απωλεια για την διαιτησια  στην επιστολη του τονιζει  τα παρακατω

«Μετα απο 18 χρονια παρουσιας μου ως εν ενεργεια διαιτητής, λογω σοβαρου προβληματος υγειας που εχω,το οποιο δεν μου επιτρεπει να συνεχισω ως διαιτητης σε υψηλο επιπεδο λόγω της εντασης των προπονησεων και των απαιτησεων των αγωνων πηρα την αποφαση να αποχωρησω απο την ενεργό δράση, αλλα θα ειμαι διπλα στην ενωση μας και στην επιτροπη διαιτησιας σε οτι χρειαστει απο το ποστο του μη εν ενεργεια διαιτητη,
θα ηθελα να ευχαριστησω ολες τις επιτροπες διαιτησιας που συνεργαστηκα αψογα απο το 1998 εως και σημερα και τους αρχιδιαιτητες της Ενωσης Πιεριας , Μαυριδη Χρηστο, Βανια Κορωνιδη, Κουτσιωτα Αντωνη, Παπαδημητριου Γιαννη, Αθανασοπουλο Χρηστο, Μαβινη Αργυρη, και Λεφα Γρηγορη. τον Μεντορα μου Απο την Ενωση Θρακης Τασο Ντοσιδη, Τον Φιλο μου και "Αδερφο" Δαμιανο Ευθυμιαδη που τον ειχα παντα σαν τον μεγαλο μου αδερφο στον χωρο της Διαιτησιας

. Στο ποδοσφαιρο ολα αυτα τα χρονια εχω κανει μονο φιλους και θα ηθελα να ζητησω συγνωμη απο τους ποδοσφαιριστες που αδικησα με τις αποφασεις μου γιατι λαθη δεν κανει μονο οποιος δεν αγωνιζεται , επιπροσθετα θα πω ενα μεγαλο ευχαριστω στην οικογενεια μου και στην συζυγο μου που ηταν παντα στο πλαϊ μου και ειχα την στηριξη τους. ακομη θα ηθελα να πω ενα μεγαλο σε ολες τις επιτροπες διαιτησιας της ΕΠΟ για την αψογη συνεργασια που ειχα ολα αυτα τα χρονια και ιδιαιτερα στους κυριους Γιωργο Δουρο και Θαναση Μπριακο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου