Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

ΕΞΑΛΛΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.ΓΙΑΡΕΝΗΣ "ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΞΕΦΤΥΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 7.30 ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ Ο κ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΣ ΕΝΩ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ .ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΟΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ Η ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ Η ΣΤΗΝ ΕΠΣΑΝΑ

ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΕ ο προεδρος της ΕΠΣΑΝΑ Δημητρης Γιαρένης για το γεγονός οτι δευτερη φορα  πηγε στο σπιτι του δικαστικος επιμελητης στις 7.30 το πρωι για να επιδωσει εξωδικο αυτη τη φορα ηταν απο τον πρωην προεδρο Γιωργο Παπαμακάριο 
Το αποτελεσμα ηταν να αναστατωθει η οικογενεια του και  να λεει σε συνεργατες του πως ειναι 
"Ντροπη-ξεφτυλα ....Κάνεις δεν επικροτεί τέτοιες ενέργειες κυριοι πρώην πρόεδροι........Αυτη τη φορα ειχαμε  ατόπημα από τον πρώην πρόεδρο κ.Παπαμακαριο να στείλει εξώδικο με δικαστικό επιμελητή 07.30 το πρωί στο σπίτι μου γνωρίζοντας ότι τέτοια ώρα είμαι στο γραφείο μου στον Πειραιά μόνο και μόνο για να αναστατώσει τη σύζυγό και τα παιδιά μου..

Το ίδιο είχε πράξει και ο κ.Μαγουλας προ δίμηνο στις 07.55..Εάν θέλετε να ποινικοποιήσετε τις ποδοσφαιρικές σας διάφορες και απωθημένα στείλτε τα στο γραφείο ή στην ΕΠΣΑΝΑ....Σε λίγο θα πάτε σπιτι μου και ξημερώματα;;;;;Ντροπή όλοι τέτοιες ενέργειες τις καταδικάζουν οι παραγοντες και τα σωματεια  και στέλνουν στα αζητητα αυτους που  τις προκαλούν)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου